HTML

Végre egy otthon töltött hétvége! Na, nem pihenéssel! Szombaton (nekem nem volt munkanap……legalábbis nem munkahelyi) a szobanövények törődésével foglalatoskodtam. Egyenként letusoltam őket, ahol kellett, utántöltöttem földdel, akik pedig kinőtték a cserepüket, kaptak nagyobbat. Lehet, hogy ezt a tevékenységet inkább tavasszal kellene véghez vigyem, de most, hogy közeledik a Karácsony……..ők ezt kapták.

A megmaradt muskátli is meghálálja a gondoskodást. Október végén kintről az ablak párkányára tettük, a beüvegezett erkély védelmében. Téli álom helyett, elkezdett új hajtásokat hozni, és virágzani. Tele van bimbókkal. 

Lépcsőházi előtér

Chili paprika ültetvény 

Vasárnap a megrendelt idő félig bejött. Nem röpködtek a mínuszok, de esett. Igaz, „szomorú” is lettem volna, ha a - szokás szerinti - ablakmosás utáni eső elmarad.....sőt, most közbeni is volt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr842513927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása