HTML

Vasárnap Brigit költöztettük szegedi albérletébe (egyetemi tanulmányait itt végzi). A Főbérlőtől megtudtuk, hogy a „régi híd lábánál” tartják a „Tiszai Nemzetközi Halfesztivál”-t, (ma van az utolsó napja) ahova érdemes elmenni. Megbeszéltük, hogy gyorsan kipakolunk, és, ha már itt vagyunk…... A Dómnál parkoltunk.                                

Megérkeztünk a híd lábához.                                                                           

Sárkányhajó verseny folyt.                                                                                      Óriás bográcsba főzték a halászlevet.                                                   

Itt ettünk halászlevet, sült halat, haltepertőt. Mivel nem vagyok oda a halászléért, én haltepertőt kértem, még soha nem ettem ilyet, igazából nem is tudtam, hogy létezik. Ízlett! Nem gondoltuk, hogy ilyen jó élménnyel térünk haza!     
 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr312275709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.09.15. 12:06:17

A haltepertő sem rossz, de a halászlé az igazi, tessék megkóstolni!
süti beállítások módosítása