HTML

Tegnap este az iwiw-en keresgéltem, előre megfontolt szándékkal, hogy megtaláljak egy ismerőst. Minden ismert adatot bevetettem, és pár óra múlva sikerrel jártam (azért vannak dolgok, amikben kitartó vagyok).  Írtam is neki üzenetet, hogy mit szól hozzá......Sherlock Holmes elbújhat mellettem, sőt lehet, még az FBI-nál is felvételt nyernék, ilyen nyomozómunka után! Kicsit izgultam, mit reagál majd a jelentkezésemre, de ma visszajelölt, és írta, örül hogy megtaláltam! 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr772183310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása