HTML

Pénteken voltam a szigeten, sajnos kellemetlenséggel zárult. A hátizsákomból ellopták a fényképezőgépemet, pedig tök jó fotókat készítettem a Papa Roach koncertről. Hazaérve vettem észre. Az már gyanús volt, hogy nyitva a cipzár, a fényképezőgép pedig sehol, bezzeg a csomag háromrétegű papír zsebkendő, meg a fél doboz cukormentes rágó nem kellett! Legalább ne mondták volna lépten-nyomon, hogy vigyázzunk az értéktárgyainkra!  

Ui.: Most tudtam meg, hogy péntek 13. volt. Erre nem figyeltem, mert nem vagyok babonás, de ezek után............!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr542223900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása