HTML

Ma a munkahelyemen, munkavédelmi oktatás volt. Nagyon örültünk neki, a félévi beszámoló készítés kellős közepén, 35 fok melegbe, már csak ez hiányzott! Nagyon fárasztó és altató előadás volt (a kolléganőm közben 3 x aludt). Én az egész oktatásból a székben ülés helyes tartását jegyeztem meg: „hasat be, mellet ki” (férfi volt az előadó).

Ui.: Egy kicsit átfogalmaztam, túl sok volt benne az "előadás" szó. Egyébként kipróbáltam a székben ülés helyes tartását, rövid ideig nem megeröltető, de elhatároztam, így fogok ülni, a következő cikk is azt támassza alá mennyire káros lehet a rossz tartás miatt kialakult görbe hát (szóval, mégiscsak hasznos volt, és jól tettem, hogy figyeltem):

"A görbe hát miatt a mellkas törvényszerüen beesik, tüdőnkbe alacsony szinten lesz a gázcsere. Az oxigén-hiány és a szénmonoxid felhalmózodása miatt levertnek érezzük magunkat, különböző betegségeknek leszünk kitéve, sok esetben kissebbségi érzés, bizonytalanság alakul ki bennünk."

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr902151842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.07.16. 10:46:18

Mindennek a görbe hát az oka... :-)
Mondjuk a derékfájásomnak lehet.
süti beállítások módosítása