HTML

Sokan, az évek múlását az öregedéssel hozzák összefüggésben, mondván: „már megint öregebbek lettünk egy évvel”. Hát Ők a pesszimisták! Én, három évvel ezelőtt eldöntöttem, hogy visszafelé öregszem, azaz fiatalodom, így ebben az évben töltöm majd a 37.-et. Egész jól beleéltem magam ebbe, lelkileg, szellemileg teljesen. Fizikailag, valahogy még nem indult be a folyamat, de előbb-utóbb ez is meglesz (még mindig optimista vagyok). Valamelyik nap, a munkahelyem közelében lévő postán, a forgóáll ványon megpillantottam ezt a könyvet: 

Egyből megtetszett, és mivel nincs kisgyermek a családban, megvettem magamnak. Elkezdtem olvasni. A mesék olvasása a felnőtt léleknek is jót tesz, legalábbis én így érzem, tapasztalom.  Persze még tanulságosak is.  Az első, amit elolvastam az Angyal című mese (bevallom, a címe miatt).     Íme: 

Tanulság: "aki másnak vermet ás, maga esik bele". Szerintem, nem kellene kinőni a mesék olvasásából. Ajajj! Mi lesz velem 30 év múlva…….

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr932579739

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Handi Péter - HOZZÁÁLLÁS 2011.01.23. 17:07:41

Évekkel ezelőtt történt: a szemközti házban egyedül lakó idős asszony megkért, menjek át hozzá, nyissak ki egy gyógyszeres dobozt. Keze reumás, nincs benne erő, a csapokat is szivárogtatja, mert ha rendesen elzárná, képtelen volna újból kinyitni. Mente...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása