HTML

Székesfehérváron voltunk, egyik multi tetején (a legkisebb is számít….). Hát, nem a naplementét mentünk megnézni (csak pont akkor értünk oda)…..munka volt (hűtő-fűtő berendezések gázoldali bekötésének, és nyomásszabályzók beállításának ellenőrzése.....ez most úgy hangzik, mintha értenék hozzá). Én - jobb híján – a segédmunkás szerepét töltöttem be, ami abból állt, hogy ezeket a kütyüket fényképezzem le az átadási doksihoz. Szuperül megbirkóztam a feladattal! Azért a naplementét, és a varjúkat nem hagyhattam ki! A varjú sereg hihetetlen volt, a károgásuk sem volt semmi……még soha nem láttam ilyet. Száznál is többen összegyűltek felettünk, tettek egy kört, és mentek tovább.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr92451165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása