HTML

Erdély…..az gyönyörű, minden része! Hagyományszerűen minden évben el szoktunk menni a Feketetói vásárba. Szombaton ott voltunk. Remek volt az idő, sütött a nap. A hely, a levegő, szép és jó! Gondoltam, itt az alkalom, hogy az újonnan beszerzett fényképezőgépet használatba vegyem. Készült is kép rendesen, közel 200, jobbnál, jobb.

Vasárnap ebéd után indultunk haza. Útközben, hogy lefoglaljam magam, elővettem a fényképezőt, és elkezdtem a beállításait tanulmányozni. Néhány menüjébe bementem, megnézni mit takar. Ez a műveletsor annyira jól sikerült, hogy a végén, véletlenül, megnyomtam a formázás gombot, ami a memórián lévő összes adatot törölt. Ezt aztán jól elintéztem! Hát ennyi év után is tudok magamnak bosszantó meglepetést okozni! Éreztem én, hogy hülyeségből még vannak rejtett tartalékaim, remélem egyszer már kifogyok belőlük! Tanúlság: előbb tanulmányozni, utána használatba venni! Na, mindegy, úgy látszik mostanában nincs szerencsém a fényképezőgépekkel.......Azért, a tavalyi képek megvannak.......és jővőre is lesz!        

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr722369440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása