HTML

08.
szeptember

Duna-part

angyalfény  |  4 komment

Ahogy öregszem……hű, ez csúnyán hangzik, helyesbítek: tehát, az idő múlásával, azt vettem észre, egyre jobban megragadják figyelmemet a természet és a világ szépségei, mint pl. fű, fa, víz (nem a csapvízre gondolok), ég, nap, hold stb. Már több mint 15 éve lakom itt, és tavaly nyáron eszméltem rá, hogy 10 perc gyalogút után a RS Dunaághoz érek. Azóta nagyon szeretek ide járni, gyönyörködök a tájba, és amióta felfedeztem, hogy a telefonommal egészen tűrhető képeket lehet készíteni, mindent fényképezek, azért is, mert ez mindig nálam van. Vadkacsák.   Mostanában futni járok ide. Botlásom óta mindig beszervezek valakit mellém, ha esetleg, ne adj’Isten, még egyszer előfordulna, hogy nem nézek a lábam elé, elesek, és nem úszom meg könnyebb sérülésekkel, legyen aki összeszed. Mondják, "jobb félni, mint megijedni" (szerintem egyik se jobb). Most Andrást beszéltem rá, hogy jöjjön velem. Persze, az én haladásom lassú volt neki, ezért oda-vissza cikázott körülöttem. Majd gondolt egyet és előttem elkezdte bemutatni az én futásomat. Több se kellett, a nevetés miatt le kellett álljak. Percenkét változott a hangulatom, hol mérges voltam, hogy kiparodizál, (mert természetesen nem így futok!) hol pedig kitört belőlem a nevetés……
Ez még mindig jobb volt, mint amikor I-t kértem, hogy kísérjen el. Ő ugyanis hozta magával az autóját (…….vagy az autó hozta Őt…...na, mindegy). Ment előttem autóval, integetve buzdított a nagyobb tempóra, én pedig mögötte szívtam a gázt. 

Szuper volt! (Igen környezetbarát megoldás volt ez részéről.) Még szerencse, van olyan rész, ahol nincs leaszfaltozva, oda nem merészkedett utánam, (azért, látótávolságon belül voltam) itt mély ki-be légzéssel megpróbáltam kitisztítani a tüdőmet! Ő persze ki nem szállt volna az autóból a világ kincséért sem! Hát, ilyenek ezek a XXI. századi pasik, mindent csak az autójukkal együtt tudnak csinálni!

Ui.: I. elolvasta, kérdezte: milyen kísérgetésről beszélek én itt.....futottam utána, Ő meg csak menekült előlem! Mondtam neki: egyezzünk meg abban, bárhogy is történt, nekem van igazam!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr992281156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.09.15. 12:08:06

Véletlenül sem bántásból, de a Duna és az RSD (Ráckevei-Soroksári-Dunaág) nem teljesen ugyanaz.

angyalfény · http://nyilvanosnaplo.blog.hu/ 2010.09.15. 12:51:20

Köszi a felvilágosítást! Ilyen jól ismered a környéket, hogy rájöttél, a képeken az RSD látható?:)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.09.24. 10:15:39

@angyalfény: a Duna folyik, az RSD nem, nem volt ez olyan nehéz feladvány :-)))

angyalfény · http://nyilvanosnaplo.blog.hu/ 2010.09.24. 10:36:42

@hzizi: Tényleg: nem folyik....micsoda felfedezésekben van részem!:)
süti beállítások módosítása