HTML

Általában a második műszakomat a konyhában töltöm, és ha nem tartom túl szórakoztatónak azt, amit csinálok, rádiót hallgatok. Persze sok nőtársamnak a konyha egyik nélkülözhetetlen háztartási eszköze a tévé, ők ezzel teszik szórakoztatóbbá az itt töltött időt. Már sokszor gondolkodtam azon, miként tudnak reggeli, ebéd, vacsora készítés közben tévét nézni, (ilyenkor, azért kétfelé kell látni……., de lehet, hogy nekik jól megy a periférikus látás) ha pedig csak hallgatják, (ezt szokták mondani) akkor ott a rádió. Minden esetre nekem nem megy.

Na, de térjek vissza a tárgyhoz, szóval, valamelyik nap is rádiót hallgattam, az egyik adón  (ez még mindig nem a reklám helye) kívánságműsor ment. Betelefonált egy férfi és a feleségének küldött egy dalt. A Hobo Blues Band, Hey Joe című számát (itt hallható: https://www.youtube.com/watch?v=Xsl3ZF_tzJI). Megszólalt a zene. Hűha! Hangosan felnevettem (nem tehetek róla, viccesnek találtam, persze, ha én kaptam volna.....). Ez a férj, aztán tudja, mivel vegye le a lábáról az asszonyt! Hiába, vannak még "romantikus" férfiak!

Ha már Hobo-nál tartunk, van egy másik dala is, amit, ha meghallok, mosolyt csal az arcomra, egy férfiről szól, aki tisztában van a helyzettel:  https://www.youtube.com/watch?v=3b2gYpDkJcs 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr672237227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása