HTML

Az utóbbi időben sokat dolgozom, 13 órából legalább 14-et (most már a beszámoló vége van, nem a kellős közepe), de remélhetőleg, jövő hét szerdától visszaállhatok a napi 8-ra. Azért, szívesen elbeszélgetnék azokkal a nőkkel, akik kivívták a nők egyenjogúságát........ennyire nem kellett volna!!!

Nem szeretek túlórázni, ilyenkor úgy érzem, más értelmes dologgal is el tudnám tölteni az erre fordított időt, mint máskor, amikor nem kell tovább dolgozni. Különben is, észrevettem, nem tesz jót nekem, sem fizikailag, sem szellemileg (na pláne!). Ilyenkor gyakran előfordul, hogy előbb cselekszem és utána gondolkodom (valójában megfontolt, alapos..............és ezek szinonimái vagyok). Ez rendszerint nem szokott jól elsülni (magyarán mondva: mindig az ellenkezője történik annak, amit akartam). Iyen tett végén elküldöm magam „melegebb éghajlatra” és legalább 2-3 napig haragszom rám. Most is ez történt! Bővebben nem fejtem ki, mert „nem akarok róla beszélni” (sem írni). Szokták mondani, hogy „az okos ember mások hibáiból tanul”, úgy látszik, én még nem vagyok elég okos (hű, de optimista vagyok!). Tehát a sok munka nagyon rossz hatással van rám!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr462204394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása