HTML

Szeretem Deák Billt, mármint a hangját és a zenéjét. Tegnap este a ZP-ben voltam, ott adott koncertet. Szuper volt! Igaz, most két napig halláskárosult leszek, de megérte. Koncert után ismerősökkel találkoztam, beszélgettünk, nevettünk, egyszóval jól éreztük magunkat. 22,30 óra nagyságában úgy gondoltam, haza kellene menni. Az egyik ismerős felajánlotta, hogy átkísér a Petőfi hídon a biztonság kedvéért, nehogy beleszédüljek a Dunába, - majd hozzátette - ha mégis, utánam dob egy koszorút a következő szavak kíséretében: "béke poraira" (ezek után, nem is értem, miért nem ragaszkodtam rögtön a társaságához). Mondtam neki, ne aggódjon egy sör (.......vagy kettő?) után, még eszemnél vagyok, és tudok magamra vigyázni, de nem hagyta magát meggyőzni erről. Így hát épségben hazaértem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyilvanosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr652171252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása